oliviaaas

Alla inlägg under november 2011

Av Olivia - 28 november 2011 17:46

Ska på dans om typ 30-40 min! Ska byta om och sånt snart! 

Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik, jag bloggar via min Iphone.

Här kommer en bild som jag tog idag påväg hem från skolan:

   Lite grönt e det ju.... fast bara LITE!

/Olivia ♥

Av Olivia - 27 november 2011 14:05

Hej hej!

Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge nu. Det är pågrund av att det har hänt lite saker!

Min farfar har dött och han har alltid varit väldigt nära mig och det var en sak som har varit väldigt jobbigt.   Några dagar efter jag hade fått reda på att min farfar hade gått bort så fick jag reda på att min moster fått en tumör. Den var inte så farlig men det kan ta ett tag innan den försvinner.

Där har ni min anledning för att jag har haft ett uppehåll från bloggandet. Sådana saker kan ju hända alla och det drabbade MIN släkt.

   

Hittade en cool bild på google:

 

/Olivia

Av Olivia - 18 november 2011 17:28

Hej! Jag tänkte dra 10 snabba om mig;

1. Älskar det franska språket

2. Är ett stort fan av Kenza

3. Är bäst på att göra pannkakor

4. Har precis fått en Iphone 4s

5. I februari ska jag till Grekland i en vecka med familjen.

6. Mer än halva min gadrob är ifrån Gina Tricot

7. Jag bloggade på blogg.se innan bloggplatsen.

8. Jag älskar att göra vid mina naglar.

9. Jag går på dans 2 gånger i veckan.

10. Brukar powerwalka på söndagr, typ varannan.

Det var lite om mig! Äntilgen fredag, hoppas ni får en trevlig fredags kväll, själv ska jag titta på idol, äta tacos och äta chips!  

/Olivia ♥

Av Olivia - 16 november 2011 17:00

Tja! Just nu bloggar jag från min Iphone 4s! Funkar väldigt bra faktiskt!  

 Idag har jag pluggat svenska som vi ska har prov på imorgon! Jag tycker jag har ganska bra koll på det! 

Snart ska jag till dansen, ha det gött!!!! 

/Olivia ♥


Av Olivia - 15 november 2011 18:23

Jag vet, random rubrik,kom inte på nån bra.. hehe  ¨

Idag var jag i skolan, vi hade en chill dag med matte,2 svenska pass,NO 2 pass och sist franska! Ganska bra dag faktiskt! Jag fikade hos sabina och vi gjorde matte och lite svenska och vi halv fem åkte jag hem! Imorgon blir det BREAKING DAWN!!! 

 Nu ska jag spela lite iRunner på mobilen! Ha det bääääst!!  

Detta har jag bland annat på mig idag!

/Olivia ♥   

Av Olivia - 13 november 2011 18:40

Haj på er! 

Igår var jag som sagt på fest hos hannah,det var awsomeee! 

 Idag är det farsdag, det firar vi på bästa sätt genom att äta en 3 rätters middag här hemma! Vi har ätit förrätten och varmrätten och sedan blir det efterrätt!!

Våran meny:

Förrätt: Toast med räksallad och citron.

Varmrätt:kött,stark korv, potatisgratäng, brun sås, beasås och en god sallad.

Efterrätten: Ciron kladdkaka med grädde, som jag och min lillasyrra bakade förut idag.   

Ja,det var våran meny!

 


/Olivia ♥

Av Olivia - 11 november 2011 18:15

Yes! Äntligen fredag!   

Vet ni? Jag fått Bieber feber!! OMG!! SÅ JÄKLA BRA ASSÅ!! Lyssnar på Never say never och Misletoe typ hela tiden!!   I LOVE U JUSTIN!!   

Iallafall ska jag på typ fest hos Hannah imon kväll!


  

/Olivia ♥    

Av Olivia - 10 november 2011 16:16

Hej hej!

Jag är ledsen att jag inte bloggat på några dagar! Jag har pluggat ihjäl mig till NO och geografi provet!  

Men jag fick vg på no och godkänt på geografi. Jag kan säga att geografi är inte min starka sida. 

 Jag älskar min nya Iphone 4s!! Det kanske jag redan sagt men men..

Imorgon e det fridaaaay!! Jippe!   

Just nu har jag precis målat naglarna med detta nagellacket:

 

  

/Olivia♥

Presentation


Hallå där ute i landet, det är jag som är Olivia! Jag gillar att dansa jazz och fixa mina naglar. Här skrivr jag om allt från himmel och jord. Puzz! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards