oliviaaas

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Olivia - 5 november 2011 15:51

Hej hej!
Just sitter jag och fjollar mig med sabina! Hahah OMG!! Vi e sååå oseriösa idag..

Vi har varit hemma själva hos mig hela dagen från 9-17. Mamma kommer typ hem om en timme, hon är typ på kurs. För er som inte vet så utbildar mamma sig till lärare och pappa kommer om typ en timme också!

Hahhahahha lägg av sabbe!! Jaja, bara sabbe som fjönta sig. IGEN!! hAHAH!

Snart ska vi till ica och köpa pepparkakor och julmust! Gott!  

Detta blev ett väldigt oseriöst inlägg känner jag, aja shit the same! Juste imorron ska jag och mamma åka och titta på ny mobil till mig! Det blir nog en Iphone 4 eller en xperia x10. Vi får se! Det är ju inte gratis som mamma sa! Men härre gud sabina!! Det skattade hon också åt!

  Söt bild!


/Olivia ♥




Av Olivia - 5 november 2011 10:23

Hej hopp!

Jag är så ledsen att jag inte har bloggat på några dagar!   

Jag kan berätta kort om dagarna!

Onsdag: På kvällen var jag hos Daniel på fest, as kul!! 

Torsdag: Var nere i centrum för att köpa present till min kusin som fyllde 16 år.

Fredag (igår asså): Var i centrum igen med mamma och köpte höst kängor!

Idag ska jag nog vara med Sabina!

 

/Olivia ♥

Presentation


Hallå där ute i landet, det är jag som är Olivia! Jag gillar att dansa jazz och fixa mina naglar. Här skrivr jag om allt från himmel och jord. Puzz! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards