oliviaaas

Alla inlägg under april 2012

Av Olivia - 25 april 2012 18:48

Hej på er, sorry för dålig bloggning<3

Men, igår så köpte familjen en gemsam Ipad, awesome, eller? Ipad2, LOVE IT<3

idag var jag med Daniel och Sabina efter skolan, ni sitter jag och pluggar inför historia provet som är tills på fredag! <3

PUSS<3


Foto av mig, Kamera: Familjens Nikon D5000


En så länge är jag inte så bra på att fota, men försöker att lära mig, tog denna bilden igår! <33



Av Olivia - 19 april 2012 13:55

Ja,ja,ja jag vet att jag suger på att uppdatera, men här får ni ett inlägg!

Vi slutade halv 2 idag, för att alla lärare skulle på typ utbildning.

Nu sitter jag här och dricker smoothie och pluggar, ska snart träna, puss


Av Olivia - 7 april 2012 12:55

GLAD PÅSK !

Av Olivia - 5 april 2012 11:00

Hej!

Idag ska jag inte göra så mycket, jag ska nog beställa ett iphone skal till min iphone.

Isåfall visar jag vilket jag köpte! 


 Ikväll blir det påskfest hos Sara, man ska klä ut sig, kommer bli AWESOME!  

Puss och kram, skumbanan!


Av Olivia - 1 april 2012 15:55

Jag tänkte tipsar er om lite bra smink:


*En super bra mascara som jag använder varje dag. Riktigt bra, 175 kr på kicks!



*En jätte bra eyeliner som jag också använder varje dag, jag brukar använda den på ögonlocket längst ute vid fransarna. 99 KR PÅ KICKS 


* Ett jätte bra nagellacks borttagnings medel som jag får köpa nytt rätt ofta eftersom jag  målar mina naglar ganska ofta! 30 kr på kicks   



 


Av Olivia - 1 april 2012 14:07

* Försöka baka cupcakes (har gjort det 2 gånger, båda gångerna gick åt skogen)


* Skaffa skype (mobbad... har inte det)


* Köpa nytt skal till min Iphone


* Köpa nya skor


Idag är det dans vid 3 tiden (för er som inte vet dansar jag street dance 3 gånger i veckan, förut bara 2 gånger, men har börjat i en annan grupp.)

OCH IMORGON ÄR DET PÅSKLOV I EN HEL AWESOME VECKA!!

pUSS

Presentation


Hallå där ute i landet, det är jag som är Olivia! Jag gillar att dansa jazz och fixa mina naglar. Här skrivr jag om allt från himmel och jord. Puzz! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards